HostelBookers logo
FEEDBACK TIL WEBSTED

Om os

HostelBookers har opereret som online rejsebureau i 7 år og beskæftiger mere end 100 ansatte. Vores mål er at tilbyde vores kunder uforlignelig servicekvalitet og værdi for pengene, hvilket er grunden til, at mere end fem millioner rejsende hvert år besøger vores hjemmeside. Læs mere om vores rejse.

• Ingen service- eller bestillingsgebyrer

Hvis du bestiller hos HostelBookers, skal du ikke betale bestillings- eller servicegebyr. Vi tror på værdi for pengene, og derfor har vi et tæt samarbejde med de indlogeringssteder, der fremgår af vores hjemmeside, for derved at sikre, at vi opnår de bedste prisaftaler for vores kunder.

• Laveste prisgaranti

Som følge af det stærke samarbejde, som vi har udviklet med de indlogeringssteder, der fremgår af vores hjemmeside, er vi også i stand til at tilbyde en laveste prisgaranti – finder du et indlogeringssted på HostelBookers.com, som er billigere et andet sted på internettet (for samme rejsedatoer og med samme bestillingsvilkår), refunderer vi differencen dobbelt.

• Kundeservice 365 dage om året

Skulle du have brug for assistance i forbindelse med din bestilling, står vores venlige og flersprogede kundeservice til rådighed og vil med glæde være behjælpelig 365 dage om året.

• Fokus på kvalitet

Medarbejderne hos HostelBookers.com kontrollerer regelmæssigt tilgængeligheden, priserne og beskrivelserne for de indlogeringssteder, der figurerer på HostelBookers.com. Hvis et indlogeringssted konsekvent får dårlige kundeanmeldelser, fjernes stedet fra vores hjemmeside for at sikre en fortsat høj kvalitetsstandard.

• Sikkerhed ved betaling

Hos HostelBookers tager vi sikkerhed ved betaling meget alvorligt. Følsomme oplysninger krypteres og beskyttes med et Comodo Extended Validation-certifikat (udvidet validering) samt tillidsmærkning.

Kundeanmeldelser

• marlene nielsen

09 Sep 2014

Syntes hostelbookers som hjemmeside er RIGTIG GOD. Det var bare hostellet der var det rene lort!

• Anna Katinka H. Bruun

07 Sep 2014

Helt igennem fantastisk. Passede perfekt til mig økonomisk og er overrasket over den kvalitet jeg fik for de få penge jeg gav. Tæt på alt. Booking gik nemt, fornem og lige til beskrivelse af hotellet. Kan ikke være mere end tilfreds - var en rigtig god tur uden nogle problemer overhovedet. Personalet på hotellet skal virkelig have ros - SÅ skøn service, som en af de få danskere på hotellet var det dejligt at se så mange forskellige mennesker samlet ét sted :) Og ja hjemmesiden var dejlig overskuelig, fandt hurtigt hvad jeg skulle bruge af oplysninger og hotellet var fundet med det samme.

• Kim Kaad Jensen

04 Sep 2014

Det var nemt, hurtigt og fornuftige priser. Vi vil helt klart anvende Jer igen ved nye bookinger.

• Sabrina Holsten Dircksen

03 Sep 2014

Særdeles pænt og rent hostel med central beliggenhed, meget nemt at komme til havn og lufthavn.

• Signe Wolf Sorensen

31 Aug 2014

Min oplevelse med HostelBookers er altid god, jeg kunne bare have valgt noget andet :-)

• Josefine Axlund Wiinberg

21 Aug 2014

Vi har bestilt via hostelbookers før, og det var vi tilfredse med. Denne gang var det virkelig dårligt. Om det var hostelbookers eller hotellet ved vi ikke, men helt klart 1 ud af 10 for denne oplevelse...

• Fie Rübner

18 Aug 2014

Nem og let, og det var godt at man kun skulle betale lidt af beløbet ved bookingen

• Naja Due kolster

Visited lots of cities and used hostelbookers each time, the other hostels were great, this one not so much.

• Naja Due Kolster

18 Aug 2014

Great. Went interrailing and used hostelbookers for all of out hostels - cheap prices and great hostels!

• Anna Broxgaard

Very easy to use. The website pretty much brings you the information you need only thing is that too few people write a review of their experience which would be nice to have more of

• Tine Ryborg

14 Aug 2014

Den har altid været god, dog burde de tjekke mere op på om hotellerne holder til deres beskrivelser på hjemmesiden.

• Oskar Heinrich Muhs Grelck

11 Aug 2014

den nødvendige information var beskrevet fint, så vi havde ikke problemer med at finde stedet

• Iben Andersen

05 Aug 2014

Da hotellet ikke reagerede på vores forespørgsel, kontaktede jeg hostelbookers og de sørgede for at ejeren svarede mig. Men jeg er træt af at man ikke får sit gebyr tilbage hvis man sletter en reservation, det gør man hos de andre mellemled.

• Stella Vainer Wegloop

Super godt hostel! Dejlig, hjemmelig atmosfære og super sødt personale. Eneste ulempe er, at det ligger lidt højt oppe på bjerget og et stykke væk fra centrum. Dog er det super smukt at bo ved toppen og blandt de lokale og væk fra det turistede område.

• Mia Madsen

04 Aug 2014

Oplevelsen har alt i alt været fin! Hvis/NÅR jeg skal til New York igen, vil jeg helt sikkert tage jer i betragtning.

• Betina Hansen

03 Aug 2014

Rigtig god, vi fik værelse og information med det samme vi kom. Booking over nettet var også rigtig nemt

• Ninna Senftleber

02 Aug 2014

Fungerer fint. Til denne evalueringsside bør der være mulighed for at svare "ved ikke" til punkt 7 ("Blev der reklameret for HostelBookers på dette vandrerhjem?"). Jeg har ingen anelse om der er reklameret for jeres side, slet ikke når jeg kun har været der én nat.

• Anker Jacobsen

26 Jul 2014

Fin - vi blev kontaktet inden afrejsen og spurgt om vi var interesseret i at spise middag på Furulund, der var langt til næste spisested, så det var vi meget glade for.

• Daniel Christensen

25 Jul 2014

Nem bestilling dog lever hostelet ikke op til forventningerne. Tros den lave pris

• Kate Hasseltoft Hansen

14 Jul 2014

Den har været okay. Oplevede ikke noget negativt, men heller ikke noget særlig positivt. Det gjorde sit formål, og tænkte ikke mere over siden bag efter.

• Maria Ngoc Loan Pham

10 Jul 2014

Det blev dyre end forventet da man skulle betale hele beløbet ved hostelet. Ellers har det været godt.

• Sofie Fjordmand

10 Jun 2014

Rigtig fint. Ingen problemer med noget som helst og nemt at finde rundt på hjemmesiden.

• Rie Wendelboe

06 Jun 2014

Hostellet var godt, men det trækker meget ned at det var så svært at finde ud af st komme til det rette sted ud af flere (og flere forkerte) adresser.

• Helle Hagemann

19 May 2014

Jeg syntes det var nemt at finde Palmers Lodge efter vi stod af ved Swiss cottage station. Personalet var venlige og hjælpsomme da efter en lang rejse ankom trætte og ret udmattede. Værelset var MEGET lille, havde troet det var 2 enkelt senge jeg fik da jeg havde booket et dobbelt privat værelse. Min datter lå i den nederste køje men kunne ikke sidde op i sengen uden at støde hovedet mod den øverste køje. Begge køje senge var meget smalle og ikke særlig lange. Men vi lå okay i dem. Morgenmaden var rigtig god, og meget lækkert at der hele tiden blev fyldt op med friske lune croissanter, mysli toast brød osv. Vejret var fantastisk så vi kunne sidde udenfor og spise morgenmad, selvom det udenfor vist kun var for rygere. Den første aften vi var der virkede strømmen ikke!!!! det eneste der var strøm i var loftlampen så kunne ikke få ladet mon iphone og el tandbørste op!!! meget frusterende!!! da vi var kommet til London for at besøge familie så dagen efter kunne vi ikke lave aftaler med dem om hvordan vi skulle ses og hvor vi skulle mødes!!! Der manglede klart en gulv klud på gulvene i brusenichen da man står på et vådt og meget glat gulv efter et brusebad.

• Bent Poulsen

10 May 2014

Flink og imødekommende ved bestilling, men intet levede op til hvad vi efterspurgte og blev lovet, det er langt langt under al kritik.

• Mathias Provst

05 May 2014

They should not charge that much just for showing the rooms on their website. It's too much.

• line møller

29 Apr 2014

Ok men lidt forvirrende fordi jeg modtog bekræftelsesmails fra Friends Hostel hvor der stod at jeg ikke havde betalt noget selvom 10% var betalt.

• Jacob Mortensen

20 Apr 2014

Hostelbookers giver god indsigt i priserne, men beskrivelsen af Generator var ikke fyldestgørende.

• Hannah Clausen

Der er mange muligheder, når man søger på hostelbookers. Forskellige prisklasser og standarder. Det er nemt og overskueligt at bestille gennem hostelbookers.

• Mads Baden Rasmussen

14 Apr 2014

I bookede den forkerte dato, hvilket jeg foerst opdagede da jeg ankom. det var heldigvis ikke et problem. ellers rigtig nemt!

HostelBookers.com Limited

Company No: 02841908
VAT No: 836161531

kundefeedback

94% af 201.155 kunder ville anbefale HostelBookers til en ven.